10 SPOSOBÓW, KTÓRE SKUTECZNIE ZMOTYWUJĄ CIĘ DO CHODZENIA NA SIŁOWNIĘ.


Jeszcze nigdy nie byłaś na siłowni? Ciągle mówisz sobie, że czas się zapisać? Brak Ci motywacji, chęci, zapału do chodzenia na zajęcia? Nie przejmuj się jesteś dokładnie taka sama jak ja. Tylko, że ja już chodzę (czasem z wielkim bólem, ale chodzę), a na Ciebie wciąż czekam. Postaram się skutecznie zmotywować Cię do kupienia karnetu i wyciskania siódmych potów z jęzorek do pasa na siłce. W kupie siła.


Oto 10 sposobów, które powinny zachęcić Cię do chodzenia do klubu.

1. Śledź na bieżąco wpisy osób, które prowadzą- ale nie katują się- aktywny i zdrowy tryb życia . Przeglądając Internet ciągle napotykamy selfie na tle sal zajęciowych, rowerów, bieżni i piłek. Niekiedy zdarzy się zdjęcie z trenerem, często w pojedynkę, a okazjonalnie ze znajomymi. Zazdrość chyta prawda? Masz pragnienie wyglądać i lansować się tak jak oni? To nic trudnego, każdy może, Ty również. Wiesz co masz zrobić ;-)

2. Odwiedź Decathlon bądź sklep sportowy. Przejdź wzdłuż regału z butami do biegania, do fitnessu, zrób rundę w stronę legginsów, podkoszulków i staników sportowych. Neonowe kolory ciuchów skutecznie przyciągają. Zaopatrując się w strój, robisz krok do przodu, już jesteś bliżej wyjścia z domu.

3.Odpal YOUTUBE. Strój już masz? Być może dopiero przymierzasz się do jego kupna. To nic, z czasem kupisz. Wyciągnij z szafy stare dresowe portki, bokserkę i włącz Chodakowską, albo Mel B. Polecam. Na początek pół godzinne ćwiczenia pozwolą Ci poczuć potrzebę dalszego rozwoju. Będzie bolało to oczywiste, ale po jakimś czasie poczujesz w końcu mięśnie. Chyba o to nam chodziło, prawda?

4. Nie chcesz sama namów koleżanki. Z kobiecą ekipą zawsze łatwiej. Nie ma to jak pośmiać się, kiedy coś nie wychodzi, pogadać o głupotach, a przede wszystkim miło spędzić czas w towarzystwie przyjaciół.

5. Odstresuj się. Masz wymagająca pracę? Siedzisz cały dzień na tyłku gapiąc się w monitor i robiąc zestawienia? Stoisz cały czas przy urządzeniu? Ćwiczenia pozwolą Ci zregenerować i wzmocnić odpowiednie partie mięśni, pomogą wyprostować kręgosłup, dają ukojenie nogom.

6. Wybierz zajęcia, bądź urządzenia na których chcesz ćwiczyć. To bardzo ważny punkt. Na początek zapisz się na trening, który sprawi Ci największą radość, taki co Cie nie przerośnie. Polecam zacząć od pilatesu, bądź zajęć z piłkami. Ćwiczenia pozwolą Ci oswoić się z wysiłkiem, a przede wszystkim nie zniechęcą. Przyjdzie czas na bardziej zaawansowaną gimnastykę.

7. Kup karnet. Nic bardziej nie motywuje jak stracone pieniądze. Mając wykupioną wejściówkę, gwarantuję Ci, że zaczniesz chodzić i organizować sobie czas na ćwiczenia.

8. Nagraj muzykę. Odtwarzacz pełen ulubionej muzyki jest najlepszym kompanem samotnego korzystanie z siłowni. Wybierz kawałki, które są energiczne i pozwolą Ci wykrzesać nawet ostatnie pokłady energii.

9. Pogoda ducha. Uśmiech i optymizm to wymagane cechy człowieka zmotywowanego.

10. Wyjdź wreszcie z domu!

Jeszcze się zastanawiasz? Naprawdę warto, razem damy radę! 


Jeśli chcesz być na bieżąco z nowościami na blogu, polub mnie na fejsie. Dziękuję!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz


Pozdrawiam M.

akcjakultura.pl © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka